You are currently viewing نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دوو (Daewoo) خدمات پس از فروش
تعمیر لوازم خانگی دوو

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دوو (Daewoo) خدمات پس از فروش

CTA

نمایندگی دوو در تهران ، نمایندگی مجاز تعمیرال بعنوان مرکز تعمیرات لوازم خانگی دوو بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر یخچال فریزر ماشین لباسشویی ظرفشویی ماکروفر جاروبرقی اجاق گاز کولر گازی دوو آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. مرکز تعمیر لوازم خانگی تعمیرال دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات دوو در انواع مدل ها آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

نمایندگی دوو در تهران

 

کمپانی دوو کار خود را در سال ۱۹۶۷ توسط “کیم وو چونگ”در شهر سئول آغاز کرد. نام این کمپانی از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت است گرفته شده است. تا قبل از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی گروپ نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتنند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که بعضی از آنها امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند.

شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید. دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود.دوو در حال حاضر، افزون در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … می باشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.

تعمیر لوازم خانگی دوو
نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دوو

خدمات پس از فروش دوو

مزایای نمایندگی دووو در تهران

تعمیرات کلیه لوازم خانگی در محل

تخفیف‌های ویژه به همراه ۱۸۰ روز گارانتی

تعمیرات در اصرع وقت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

سرعت در ارائه خدمات ، هزینه های منصفانه

قطعات تعویضی همه‌گی قطعات اورجینال و اصلی میباشد

تعمیرات توسط تکنسین‌های مجرب با بیش از ۱۵ سال تجربه

۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...