You are currently viewing علت نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ
علت نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ

علت نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ

علت نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ در مدل های مختلف و بر اساس نحوه ی استفاده ی آن متفاوت می باشد. این مشکل می تواند با یکی از کد خطای LE  LE1  ۱۱E  E9 ماشین لباسشویی سامسونگ ظاهر شود. گاهی ممکن است ماشین لباسشویی درب از بالای شما آب بدهد و این سوال ذهن شما را درگیر می کند که دلیل این نشتی چیست؟ 

با هم این موارد را در ادامه مقاله بررسی می کنیم :
 

شلنگ ورودی دستگاه، علتی بر آبریزی ماشین لباسشویی سامسونگ

  • توصیه متخصصان با تجربه ی تعمیرات ماشین لباسشویی به شما این است که برای شلنگ های ورودی از شلنگ های پلیمری یا شلنگ هایی با روکش فلزی استفاده شود. تا مشکلات آتی برای شما پیش نیاید و دوام این شلنگ ها از شلنگ های پلاستیکی بیشتر می باشد.

دریچه شیر ورودی آب

گاهی ممکن است دلیل نشت آب ماشین لباسشویی به دلیل مشکل و یا خرابی دریچه شیر ورودی آب باشد. بنابراین باید هرگونه نشتی در این دریچه را جدی بگیرید . 

استفاده بیش از حد از مواد شوینده

  • اگر سختی آب منطقه ی شما زیاد است و برای شستشوی لباس ها دائما از نرم کننده استفاده می کنید؛ پس این عامل می تواند باعث نشتی ماشین لباسشویی شما باشد.

نشت آب از جاپودری ماشین لباسشویی سامسونگ

  • نشت آب از درب ماشین لباسشویی سامسونگ در مدل های درب از جلو بسیار رایج می باشد. دلیل آن هم گیر کردن کرک و پشم و مو در بین لاستیک می باشد که اجازه نمیدهد به خوبی ایزوله شود. کم کم با زیاد شدن این کرک و پشم ها درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نمی شود و این عامل باعث می شود نشت آب از این قسمت صورت بگیرد.

پمپ تخلیه

  • پمپ تخلیه بر روی پولی خود یک لاستیک دارد که این لاستیک ممکن است پوسیده شود و عامل نشت آب شود. بسیاری از پمپ ها بر روی خود سوراخی دارند که اجازه می دهد آب قطره قطره از انجا خارج شود.
علت نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ
علت نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ

دیگ ماشین لباسشویی

  • زمانی که ماشین لباسشویی شما به طور کامل تراز نباشد بر اثر ضربه هایی که دیگ به اطراف و اجزاء می زند ممکن است در ماشین لباسشویی فرسایش صورت بگیرد و اجزاء آن دچار سوراخ و شکستگی شود.

بلبرینگ و کاسه نمد

  • گاهی ممکن است دلیل نشتی از کاسه نمد و بلبرینگ باشد که دلیل ان هم عدم تراز ماشین لباسشویی و استفاده ی نادرست از ماشین لباسشویی می باشد. این مشکل اصلا قابل حل توسط خودتان نمی باشد و شما باید با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی تماس حاصل نمایید تا در اولین فرصت به مشکل شما رسیدگی کنند. این یک مشکل تخصصی می باشد که شما هیچگونه نمی توانید در آن دستکاری انجام دهید.

برای رفع این مشکل نیاز است تا با تعمیرکاران حرفه ای تعمیرال تماس گرفته و از ما کمک بخواهید تا مشکل شما را حل کنیم.

۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...